Office App Award Winner

HANDEL EN INDUSTRIE

Tijd besparen met documentcreatie zodat je productiever kunt werken? Met iWRITER creëer je in een paar muisklikken een professioneel document. iWRITER maakt hiervoor gebruik van standaard huisstijlsjablonen voor Microsoft Office die worden gebruikt als basis voor jouw interne en externe documenten, presentaties en e-mails.

VERHOOG DIRECT JE ONDERSCHEIDEND VERMOGEN

Keurig verzorgde en foutloze correspondentie zorgt voor meer vertrouwen en leidt tot meer klanten en omzet. Met de centraal te beheren iWRITER 365 templates zorg je ervoor dat medewerkers altijd en overal beschikken over de meest actuele en correcte templates en ben je verzekerd van professionele brieven, offertes en opdrachtbevestigingen richting klanten.

''Het eerste wat in me opkomt als ik aan iWRITER denk? Gemak dient de mens. De gebruikerservaring is top!'' - John Rooijackers, ICT manager Uticon

HANDEL EN INDUSTRIE

BESPAAR TIJD MET DOCUMENTCREATIE

iWRITER bouwt op slimme wijze de documenten op. De context van de ingelogde gebruiker bepaalt de toe te passen huisstijl, logo’s en gekoppelde gegevens. Door middel van vraag- en antwoord velden kunnen eenvoudig de ontbrekende gegevens ingevuld worden in Microsoft Word. Dit bespaart veel tijd en voorkomt fouten in gegevens of de opmaak.

ACTUELE INFORMATIE

Naast het snel opstellen van professionele documenten, e-mails of presentaties zorgt iWRITER er ook voor dat jouw documenten altijd voorzien zijn van actuele informatie. Persoons- of bedrijfsgegevens haal je eenvoudig op uit jouw CRM systeem, SharePoint of andere database.

VOORDELEN

  • Aanzienlijke tijdbesparing bij het opstellen van documenten, e-mails en presentaties
  • Integratie met relevante software systemen
  • Professionele uitstraling in correspondentie
  • Hoge mate van klanttevredenheid

MEER WETEN OVER iWRITER?


Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar info@iwriter.nl