Office App Award Winner

ZAKELIJK

De zakelijke dienstverlening branche heeft te maken met een hoge mate van in- en uitgaande documenten. Klanten verwachten duidelijke en kloppende informatie en een reactie op korte termijn. Werken met de document management software van iWRITER levert een aanzienlijke tijdbesparing op zodat jij je kunt richten op je core business.

EENVOUDIG DOCUMENTEN OPSTELLEN

Met de document management software van iWRITER creëer je eenvoudig en snel professionele documenten voor je zakelijke correspondentie. Standaardelementen zoals een handtekening voeg je eenvoudig toe via de iWRITER bouwstenen. Door de naadloze integratie met Microsoft Office kun je in je vertrouwde omgeving blijven werken.

ZAKELIJK

CENTRAAL SJABLOONBEHEER

iWRITER biedt een complete oplossing op basis van centrale huisstijlsjablonen en bouwblokken die de kwaliteit van jouw correspondentie sterk verbetert. Alle offertes, brieven, rapportages etc. worden door iWRITER automatisch voorzien van de juiste huisstijl. Zo borg je jouw professionele uitstraling.

INTEGRATIES EN KOPPELINGEN

iWRITER kan eenvoudig geïntegreerd worden met een groot aantal applicaties waaronder Dynamics CRM, Afas, Exact en SharePoint. Door de koppeling met jouw database worden documenten voorzien van de juiste data en worden ze op de juiste plaats opgeslagen.

VOORDELEN

  • Meer efficiency als zakelijke dienstverlener
  • Borging van een professionele uitstraling
  • Eenvoudig documenten opslaan en terugvinden in jouw DMS
  • Digitale handtekening plaatsen in een document

ERVAAR iWRITER ZELF


Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar info@iwriter.nl