Office App Award Winner

ZORG

Hoeveel tijd besteedt jouw organisatie aan de schriftelijke communicatie met patiënten en medewerkers? De zorg heeft te maken met veel belangrijke en persoonlijke informatie. Daar wil je graag zorgvuldig mee omgaan. Met de software oplossing van iWRITER bespaar je veel tijd en fouten met het opstellen van documenten. Door middel van centraal te beheren Office 365 sjablonen ben je verzekerd van foutloze en professionele correspondentie met zowel medewerkers als patiënten en borg je je professionele uitstraling.

PROFESSIONELE EN HERKENBARE CORRESPONDENTIE

Nooit meer vele variaties in sjablonen voor bijvoorbeeld intakegesprekken, afspraakbevestigingen of interne communicatie. Met iWRITER worden sjablonen, bouwblokken en digitale handtekeningen centraal beschikbaar gesteld, waardoor gebruikers altijd en overal toegang hebben tot hun Microsoft Office sjablonen.

ZORG

EENVOUDIG BEHEER

Aanpassingen in sjablonen, teksten of bouwblokken zijn met een enkele muisklik voor de gehele organisatie geregeld. Dit zorgt ervoor dat wijzigingen snel zijn door te voeren en alle gewijzigde sjablonen direct beschikbaar zijn. Zo beschikt iedere medewerker over de juiste, up-to-date informatie.

INTEGRATIE MOGELIJKHEDEN

iWRITER is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365. Bovendien maak je met iWRITER gemakkelijk koppelingen met bronsystemen zodat documenten worden voorzien van de juiste data én op de juiste plaats worden opgeslagen.

VOORDELEN

  • Eenvoudig beheer van huisstijl sjablonen
  • Foutloze verwerking van persoonlijke informatie
  • Koppeling met bronsystemen
  • Digitaal ondertekenen

MEER WETEN OVER iWRITER?


Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar info@iwriter.nl