Office App Award Winner

Digitale handtekening: eenvoudig en rechtsgeldig

De digitale handtekening is een efficiënte manier om sneller overeenkomsten te sluiten en documenten op een authentieke wijze goed te keuren en digitaal te versturen. Door officiële documenten digitaal te archiveren kun je belangrijke contracten veilig bewaren en zijn deze digitaal toegankelijk.

Digitale handtekening maken

Om ervoor te zorgen dat alle handtekeningen, parafen en certificaten authentiek zijn, kan de gebruiker zelf één of meerdere afbeeldingen van parafen en handtekeningen maken. Maak je gebruik van een touchscreen, dan kun je een handtekening direct op het scherm plaatsen en invoegen.

Digitale handtekening software

De digitale handtekening

Het digitale tijdperk lijkt het versturen van ondertekende documenten niet gemakkelijker te maken. Een Word document uitprinten, ondertekenen en dan weer inscannen is zo ongeveer evenveel werk als het versturen van traditionele briefpost. Met oplossingen zoals iWRITER voeg je eenvoudig digitale handtekeningen, parafen, en/of certificaten toe aan al jouw documenten.

VOORDELEN

  • Papierloze afhandeling door digitale handtekening
  • Eenvoudig digitale handtekening maken, zonder programmeerkennis
  • Documenten op authentieke wijze goedkeuren
  • Eenvoudig te gebruiken in Microsoft Office

ERVAAR iWRITER ZELF


Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar info@iwriter.nl