Office App Award Winner

Handtekening Word: onderteken eenvoudig documenten in Word

Het gedoe van een Word document uitprinten, ondertekenen met pen en vervolgens weer inscannen is voorbij. Dankzij de handige tool van iWRITER kun je eenvoudig een digitale handtekening in Word plaatsen. Een digitale handtekening Word is de oplossing, wanneer je als organisatie regelmatig documenten moet ondertekenen. Dankzij deze digitale handtekening zien alle documenten er netjes en professioneel uit!

Hoe werkt de digitale handtekening Word?

Hoe werkt de digitale handtekening Word eigenlijk? Om ervoor te zorgen dat alle digitale handtekeningen identiek zijn, dient de gebruiker zelf één of meerdere afbeeldingen van handtekeningen te maken. Je kunt je handtekening of paraaf simpelweg toevoegen aan het document door deze te selecteren. Wanneer je gebruik maakt van een touchscreen kun je je digitale handtekening direct tekenen op het scherm en vervolgens kun je de digitale handtekening in het document plaatsen. Een digitale handtekening Word is dus eenvoudig en snel toe te voegen. Je hebt geen programmeerkennis nodig om aan de slag te gaan.

Digitaal ondertekenen Word

Rechtsgeldige handtekening Word

De digitale handtekening is bovendien even rechtsgeldig als inkt op papier of je nu een handtekening zet met pen of kiest voor een digitale handtekening in Word. Het voordeel van digitaal ondertekenen in Word is dat het veel tijd bespaart. Medewerkers kunnen eenvoudig met één druk op de knop de digitale handtekening toevoegen. Dankzij de digitale handtekening Word tool hoeft er minder tijd gespendeerd te worden aan administratieve zaken.

Handtekening Word: zowel offline als online bruikbaar

Jouw digitale handtekeningen en parafen kun je zowel offline als online in Word gebruiken, zodat deze altijd en overal op jouw apparaten beschikbaar zijn. Of je nu thuis aan het werk bent, of op locatie bij een klant, al jouw documenten kun je direct ondertekenen en versturen met een digitale handtekening Word.

150.000

TEVREDEN

USERS

Inmiddels vertrouwen ruim 150.000 gebruikers op de documentcreatie software van iWRITER.

4 ADD-IN'S

iWRITER 365 is in vier varianten beschikbaar: iWRITER voor Word, Outlook, PowerPoint en Excel.

15 JAAR 

ERVARING

iWRITER is ruim 15 jaar specialist op het gebied van documentcreatie en huisstijlbewaking.

Versnel processen door digitale handtekening Word

Bijna alles wordt tegenwoordig digitaal gedaan, de digitale handtekening is hier een onderdeel van. Door de <digitale handtekening kun je sneller en efficiënter werken, en het geeft je meer grip. Met iWRITER voeg je in enkele seconden jouw authentieke handtekening toe aan al jouw facturen, offertes, contacten of andere documenten. Zo versnel je je verkoopproces en verhoog je je conversie!

Kortom, met de handtekening Word tool van iWRITER bespaar je veel tijd met het ondertekenen van documenten. Ben je benieuwd hoe een digitale handtekening in Word precies in zijn werk gaat? Vraag dan een demonstratie aan. Onze specialisten komen bij je langs om je kennis te laten maken met de handige tool. Zo kun je zelf het gemak ervaren!

MEER WETEN OVER iWRITER?


Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar info@iwriter.nl