Office App Award Winner

Een professioneel Office sjabloon

Met de handige tool van iWRITER heb jij de beschikking over een professioneel Office sjabloon. Met een Office sjabloon heb je grip op de lay-out en de informatie in al jouw documenten. De tool van iWRITER is niet alleen geschikt voor de procesgestuurde documenten, maar ook voor alle ad hoc correspondentie. Dat wil zeggen dat een Office sjabloon geschikt is voor Word, PowerPoint, Outlook en Excel. Het is mogelijk om voor deze systemen een sjabloon te creëren en beheren, waardoor alle documenten voorzien zijn van de correcte huisstijl. Daarmee ben je verzekerd van onder andere professionele contracten, brieven, e-mailberichten en overeenkomsten.

Overigens bespaar je veel tijd met het opstellen en bewerken van de diverse documenten. Zonder deze handige tool is het een tijdrovende klus om alle documenten te voorzien van dezelfde opmaak en de juiste informatie. Door een Office sjabloon neemt iWRITER deze taak uit handen en kun jij je tijd volledig benutten voor het werk. Door een professioneel Office sjabloon is het eenvoudig om deze documenten centraal te beheren. Wijzigingen in het Office sjabloon worden tevens organisatiebreed doorgevoerd, daardoor ontstaat er geen onduidelijkheid over de meest recente versie.

Uitgebreide Office 365 sjablonen

Tegenwoordig zijn we allemaal veel onderweg. Daardoor is het belangrijk om altijd en overal beschikking te hebben tot de juiste documenten. Door de Office 365 sjablonen maakt iWRITER het mogelijk om flexibel en werkplek onafhankelijk te werken, waar je ook bent. Met iWRITER creëer je eenvoudig uitgebreide Office 365 sjablonen, zodat alle documenten foutloos en conform huisstijl worden gemaakt. Dankzij de centraal te beheren Office 365 sjablonen ben je verzekerd van professionele contracten, brieven en overeenkomsten.

Office templates

Office templates in jouw huisstijl

Met een professioneel Office sjabloon zorg je ervoor dat alle documenten zijn voorzien van de correcte huisstijl. Waarom dit zo belangrijk is? De huisstijl weerspiegelt het imago van jouw bedrijf. Het is belangrijk dat zowel klanten als partners jouw huisstijl direct herkennen en dat ze een bepaald gevoel krijgen bij jouw huisstijl. De huisstijl dient niet alleen terug te komen op de website en in het kantoor, maar ook in alle mogelijke communicatiemiddelen. Met de Office templates kun jij jouw huisstijl verwerken in een Word sjabloon, een Outlook sjabloon, een PowerPoint sjabloon en een SharePoint sjabloon. Dankzij de handige tool van iWRITER kun jij de Office templates eenvoudig creëren en centraal beheren. Op deze manier is er nooit meer sprake van talloze variaties in sjablonen en zijn alle documenten identiek aan elkaar.

Integraties en koppelingen van Office templates online

Office templates online kunnen automatisch voorzien worden van gegevens uit bijvoorbeeld Azure Active Directory, Dynamics 365 of SharePoint Online. Hierdoor weet je zeker dat alle contactgegevens kloppen en actueel zijn. Dankzij de Office templates online bespaar je veel tijd met het opstellen en beheren van een Office sjabloon. Daarnaast kunnen de Office templates online door de gebruiker eenvoudig voorzien worden van een paraaf of digitale handtekening in Office 365. Op deze manier worden alle documenten op professionele en identieke wijze ondertekend. Gebruikers werken hierbij vanuit de eigen vertrouwde Microsoft Office omgeving.

150.000

TEVREDEN

USERS

Inmiddels vertrouwen ruim 150.000 gebruikers op de documentcreatie software van iWRITER.

4 ADD-IN'S

iWRITER 365 is in vier varianten beschikbaar: iWRITER voor Word, Outlook, PowerPoint en Excel.

15 JAAR 

ERVARING

iWRITER is ruim 15 jaar specialist op het gebied van documentcreatie en huisstijlbewaking.

Voordelen van iWRITER voor Microsoft sjablonen

Kortom, met iWRITER zorg je voor professionele huisstijl Microsoft sjablonen en Office templates in Office 365. Door deze slimme tool ben je verzekerd van correcte, gepersonaliseerde documenten, e-mails en presentaties in een uniforme huisstijl. Een Office sjabloon is beschikbaar voor Word, PowerPoint, Outlook en Excel. Doordat de Microsoft sjablonen centraal te beheren zijn in de cloud, beschikt iedereen over de meest actuele sjabloonversie. Nooit meer talloze variaties in Microsoft sjablonen, maar juist duidelijkheid over het meest actuele Office sjabloon. Vergeet ook niet dat een Office sjabloon veel werk uit handen neemt, waardoor je veel tijd kunt besparen.

Ben je geïnteresseerd in de Office templates van iWRITER? Dat is logisch! iWRITER beschikt over diverse Office templates die geschikt zijn voor Word, PowerPoint, Outlook en Excel. Wil je zelf het gemak ervaren van een Office sjabloon? Via onze website kun je eenvoudig een demonstratie aanvragen bij jouw op locatie. Tijdens deze demonstratie laten onze specialisten je kennis maken met de mogelijkheden van een Office sjabloon. Heb je nog vragen over onze producten of wil je graag advies van onze specialisten? Neem contact met ons op, we helpen je graag verder!

MEER WETEN OVER iWRITER?


Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar info@iwriter.nl