Office App Award Winner
iWRITER ACADEMY

Maak documenten

Welkom bij iWRITER 365!
Om snel te beginnen, volg de instructies die stap-voor-stap worden uitgelegd in deze help.

Om een nieuw document te maken kies eerst de juiste map indien van toepassing:

maak een document
In de map worden alle beschikbare sjablonen weergegeven. De eerste keer dat je iWRITER start worden er helptekstballonnen weergegeven die je op weg helpen (als je wilt dat helptekstballonnen altijd worden weergegeven dan kun je de standaardinstelling aanpassen op het tabblad Weergave in het scherm Voorkeuren):

toon helptekstballonnen
Selecteer de benodigde sjabloon. iWRITER laat nu een wizard zien waarin gevraagd wordt gegevens in te vullen die voor het document van belang zijn, zoals een onderwerp en datum. Verplichte velden zijn gemarkeerd met een '*'. Welke vragen er getoond worden is bepaald bij het maken van de sjabloon. Met andere woorden, elke sjabloon heeft zijn eigen vragen. Je kunt door de velden navigeren door in de velden te klikken of door de TAB-toets te gebruiken:

wizard
Je kunt gegevens invoeren door te typen of, wanneer een vraag gekoppeld is aan een database, de gegevens ophalen uit de database.

Klik optioneel op Projectoverzicht   om een bouwsteen in te voegen. Een bouwsteen kan alleen tekst bevatten, maar het is ook mogelijk dat een bouwsteen aanvullende vragen bevat. Nadat een bouwsteen is ingevoegd keer je automatisch terug naar de wizard.

Indien van toepassing dan kun je nu je document voltooien door rechtstreeks in het document te typen of bijvoorbeeld afbeeldingen toe te voegen.

Als je klaar bent, klik dan in de wizard op Klaar.
 
Als je op de punten   klikt dan wordt de optie Document wissen getoond. Je kunt deze optie gebruiken als je het document wilt sluiten zonder wijzigingen op te slaan en direct terug te gaan naar het projectoverzicht.

Nu is het tijd om je document te ondertekenen!