Office App Award Winner

E-book: De drie belangrijkste aspecten voor een sterke merkidentiteit

Marcia Moestoredjo -

Succesvol global brandmanagement is een continue balans zoeken tussen lokale wensen en internationale verwachtingen. Hoe houd je grip en controle op je merkidentiteit?

Hoe komt jouw corporate merk het beste uit de verf?

Dit e-book biedt handvatten en praktische tips voor het bouwen van een sterk corporate merk. Het e-book gaat in op de drie belangrijkste aspecten voor het consistent, consequent en constant doorvoeren van je merkidentiteit

  1. Mensen intern en extern bewegen om te veranderen.
  2. Processen en methodieken aanpassen om de mensen te kunnen 
    laten bewegen.
  3. Het op orde hebben van alle informatie, met technologie als hulpmiddelen. 

  

Ben jij benieuwd naar dit e-book? 
Vul het formulier in en ontvang de PDF.


Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar info@iwriter.nl

 

E-book: De drie belangrijkste aspecten voor een sterke merkidentiteit