Office App Award Winner

Efficiënt documentenbeheer door het document management systeem

Steeds meer bedrijven hebben te kampen met een overvloed aan informatie. De hoeveelheid informatie binnen organisaties blijft alsmaar groeien. Het is belangrijk om deze hoeveelheid aan informatie te structureren, zodat alle medewerkers het overzicht van het werk kunnen behouden. Om deze informatie te structureren is het mogelijk om een document management systeem te gebruiken. Een document management systeem (DMS) wordt ingezet om zo effectief en efficiënt mogelijk om te gaan met deze toenemende stroom van informatie. Een document management systeem richt zich op het creëren, distribueren en beheren van alle documenten of de meest efficiënte wijze. Met deze slimme tool van iWRITER krijg je grip op de hoeveelheid informatie.

Wat is een DMS systeem?

Een document management systeem is een software oplossing waardoor document processen efficiënter verlopen. Met een DMS systeem worden documenten digitaal opgeslagen op één centraal platform. Doordat iWRITER koppelingen heeft met diverse document management systemen, worden documenten geregistreerd en centraal opgeslagen. Hierdoor kunnen medewerkers snel documenten vinden, delen en aanpassen. Door een DMS systeem bespaar je veel tijd met het zoeken naar de juiste documenten en behoud je een overzichtelijk documentbeheer. Alle medewerkers kunnen de werktijd nu volledig benutten door het DMS systeem, doordat ze op een eenvoudige en snelle wijze toegang hebben tot de juiste documenten.

Om document beheren effectief in te zetten, dien je onderscheid te maken tussen concept documenten en definitieve documenten. De concept documenten zijn de documenten die nog in bewerking zijn. De definitieve documenten zijn de documenten die compleet zijn en dus niet meer in bewerking zijn. Documenten beheren kan eenvoudig met het document management systeem van iWRITER. Gezamenlijk documenten beheren stimuleert ook een goede samenwerking en zorgt ervoor dat alle medewerkers het overzicht behouden. 

Documenten beheren met document management systeem

Document management oplossing

Met de template software van iWRITER zijn huisstijl sjablonen en ondertekeningen voor je customer communications eenvoudig aan te maken en te onderhouden. Programmeerkennis is niet nodig voor een document management systeem. Zo wordt professionele klantcommunicatie een heel stuk gemakkelijker gemaakt!

Huisstijlautomatisering: bespaar tijd

Door energie en tijd te steken in huisstijlbeheer differentieert jouw bedrijf zich van concurrenten, bouwt het vertrouwen op met consumenten en levert het de gewenste indruk op bij klanten. Door het toepassen van huisstijlautomatisering kun je veel tijd en moeite besparen. Deze whitepaper legt je uit waarom is het zo belangrijk is om aandacht te besteden aan de huisstijl van je organisatie.

VOORDELEN

  • Documenten gemakkelijk opslaan en terugvinden dankzij managed metadata
  • Documenten beheren door document management systeem
  • Tijdbesparing met documentcreatie en documentbeheer

MEER WETEN OVER iWRITER?


Bedankt voor uw bericht. We nemen spoedig contact met u op.
Er is iets fout gegaan. Probeer het opnieuw of stuur een mail naar info@iwriter.nl